مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 5 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 6 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : براتی کهریزسنگی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جوهرعرضمعیارهای ذهنیعشق برندماهیت برندعشقشناساییمفهومBrandعاطفیجوهر و عرضپژوهش
-
2.
مؤلف : قرهچه، منیژه ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ عربعامری، سمیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
-
3.
مؤلف : قرهچه، منیژه ؛ حاجیکریمی، عباسعلی ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ مکیزاده، وحید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیقابلیت عملیاتیاتحادهای راهبردیتجربه اتحادقابلیت اتحادعملکرد اتحاد
-
4.
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ فدایینژاد، محمداسماعیل ؛ قرهچه، منیژه ؛ سعدمحمدی، کسری ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 31 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتاندازه گیری عملکرد فعالیت های بازاریابیمعیارهای بازاریابیاثربخشی و دارایی های بازاریابیفعالیت های بازاریابی
-
5.
مؤلف : حسینی، سیدمحمود ؛ رضائیان، علی ؛ قرهچه، منیژه ؛ پریزادی، عیسی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 69 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کنترل راهبردیپیکربندیبسته کنترلکنترل مدیریتیوحدت کارکردی
-
6.
مؤلف : قرهچه، منیژه ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبانوان شاغلسبک خریدتصمیم گیری خرید