الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
2.
مؤلف : فانی، مجید ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتسنتبلیغات خاطرهآور شخصیتبلیغات خاطرهآورهای تاریخیتبلیغات خاطرهآورهای فرهنگیتبلیغات خاطرهآوراحیای مجدد برند
-
3.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 233 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریهوش تجاریکیفیت اطلاعاتکیفیت دادهکیفیت تصمیم گیری کارآفرینان
-
4.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 169 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برنداصالت برندداستان سرایی برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
5.
مؤلف : وکیلی، مهدی ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 143 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتصمیم گیریرفتار خرید ترکیبی
-
6.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ مقدم، متینه ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ حیدری، حسام ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی پلیس»پاییز 1400 - شماره 30 (8 صفحة - من 60 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کارکناننیروی انتظامیشایسته هراسیتراشکاری سازمانی
-
7.
مؤلف : فانی، مجید ؛ جلالی، سید مهدی ؛ وهاب زاده، شادان ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 216 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بهینه سازی بازاریابی دیجیتالتحلیل های مبتنی بر وبعملکرد بازاریابی دیجیتال