کلمة المفتاح رستوران / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
2.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
3.
مؤلف : رفیعی نائینی، شهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (30 صفحة - من 33 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:فناوریهوش مصنوعیرستوراناکوهتل هاربات خدماتی
-
4.
مؤلف : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2178 إلی 2187 )
الکلمات المفتاحية: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
5.
كاتب مسؤول : مجتبوی، سیده مریم ؛ مؤلف : آذری سلجوقی، فرزانه ؛
مجلة:معماری شناسی»تابستان 1400 - شماره 19 (13 صفحة - من 215 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:حس تعلق به مکانرضایتمندیرستورانعوامل کالبدی
-
6.
كاتب مسؤول : موحدی، سحر ؛
مجلة:پژوهشهای مکانی فضایی»زمستان 1398 - شماره 13 (14 صفحة - من 87 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیگیلانگردشگریصنعت هتلداریرستورانافزایش اشتغال
-
7.
مؤلف : آخوندنژاد، آرمان ؛ داز، بی بی سارا ؛ نیرومند توماج، عبد الاحد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1395 - شماره 6 (7 صفحة - من 73 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرستورانکیفیت تجربهتصویر سبزاقداماتسبز
-
8.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
-
9.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 327 إلی 338 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرستورانوجهه
-
10.
مؤلف : میرزایی، رحمت ؛ سام آرام، عزت الله ؛
مجلة:کار و جامعه»مرداد 1388 - شماره 110 (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:اشتغالتوریسمجاذبههای گردشگریاوراماناتهتلداریرستورانحملونقلعمدهفروشیخردهفروشیگردشگریصنعتصنعت گردشگریجهانگردی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)