الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 73 |
علوم اجتماعی 8 |
میان رشته ای 5 |
روانشناسی 4 |
حوزه سلامت 3 |
حسابداری 3 |
علوم تربیتی 3 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم سیاسی 2 |
جغرافیا 1 |
تربیت بدنی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 107 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 49 |
ب 14 |
ج 1 |
الف 1 |
-
11.
مؤلف : عسگری، کاظم ؛ مشبکی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 77 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:نظام بانکیتحلیل تمفرهنگ ایرانی اسلامیاستراتژی مسئولیت اجتماعیاستراتژیبانککارکنانمحیط زیست
-
12.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 105 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:تمایلهوشیاریصنعت نوشیدنیترجیح محصولات داخلی
-
13.
كاتب مسؤول : نیکبخت، محمدجواد ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ کردنانیج، اسدالله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیاتحاد استراتژیکصنایع تولیدی ایراناتحاد استراتژیک بین المللیاتحادهای استراتژیک بینالمللیشناساییپژوهشمدیران
-
14.
مؤلف : جلیلی، اسماعیل ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ شبکی، اصغر ؛ اذر، عادل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 141 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:ادغامسازمان دولتیاجرای استراتژیاستراتژی داده بنیاد
-
15.
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 129 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:اثر کشور مبداگرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیحمایت از کالای ایرانیمحصولاتمحصولات داخلیقیمت
-
16.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 3 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی برندهوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
17.
كاتب مسؤول : شیخهپور، زانیار ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:سیاست های راهبردی و کلان»زمستان 1397 - شماره 24 (ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 825 إلی 843 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدنوشیدنیبیگانه محوریبیگانگی مصرفی
-
18.
مؤلف : پاسلاری، پیام ؛ انواری رستمی، علی اصغر ؛ شریفی، مانی ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1397، سال هشتم - شماره 4 ISC (21 صفحة - من 267 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتبازاریابی توصیه ایویژگی منطقه ایتصویر ذهنی فروشگاه
-
19.
مؤلف : حیاتی، منوچهر ؛ خورشیدی، عباس ؛ مرتضوی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:ذینفعان راهبردیمدیریت تعاملذینفع
-
20.
مؤلف : افراسیابی، مینا ؛ مشبکی، اصغر ؛ منصوری، فرشته ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 86 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدشهرت برندتبلیغات پنهانجایگذاری محصول و برندمتغیر جمعیت شناختی جنسیت