الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 18 |
علوم اجتماعی 6 |
علوم سیاسی 2 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 26 |
English 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 20 |
العلمية - البحثية 4 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : صادقیانی، فرشاد ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ اسماعیلی نسب، مریم ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (58 صفحة - من 67 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت شخصیت برندشخصیت برند مثبت. منفی و دووجهیشخصیت برند پررنگ و کمرنگبرند بدون شخصیتمشکل و اختلال شخصیت برند
-
2.
مؤلف : اشراقی، حسن ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ كاتب مسؤول : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 33 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللی شدنبازاریابی کارآفرینانهصنعت سنگکسب و کار بین المللبازاریابی دیجیتالشناسایی و اولویتبندی عواملبازارمدیرانبازاریابیمدیریت
-
3.
مؤلف : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
4.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنیات رفتاریپاسخ های هیجانیدوران پسا کرونانیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
5.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 (ویژه نامه) - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنیات رفتاریپاسخ های هیجانیدوران پسا کرونارستورانهانیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
6.
كاتب مسؤول : شیخه پور، زانیار ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیگانگیملی گراییجهانشهریبین المللی بودن و تمایل به خرید محصولات داخلی
-
7.
كاتب مسؤول : منصوری موید، فرشته ؛ مؤلف : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 35 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:دانش فنیشرکتهای دانشبنیانبازاریابی دانشکارگزاران دانش
-
8.
كاتب مسؤول : یاوری گوهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1399 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 130 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیاخلاق کار اسلامیفشارهای روانی نقشکارکنانتنشسازمانیپژوهشنقش
-
9.
مؤلف : محمدحسینی، نسرین ؛ دلخواه، جلیل ؛ كاتب مسؤول : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1398، سال یازدهم - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 13 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنوآوریفرهنگ پذیریوفاداری مشتریانارزش ویژه مشتری
-
10.
مؤلف : منصوری موید، فرشته ؛ گنجه، کاوه ؛ بهزادنژاد، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت سازمانیقصد خریدقابلیت بازاریابینوآوری خدماتقابلیت مدیریتی