مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جستارهایی در مدیریت 3 |
مجلة مهارت آموزی 1 |
مجلة همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
2.
مؤلف : اسلامی، مریم ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مهارت آموزی»بهار 1402 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 53 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبازاریابی رسانه اجتماعیمحتوای تبلیغیمحتوای ترفیعیقصد رفتاری.تصویررسانههای اجتماعیآموزشگاه
-
3.
مؤلف : نورمحمدزاده، نازنین ؛ میرزاده، احسان ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالتبلیغات دهان به دهان الکترونیکاعتمادمقبولیت اطلاعات
-
4.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
5.
مؤلف : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2178 إلی 2187 )
الکلمات المفتاحية: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
6.
مؤلف : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد