-
1.
مؤلف : بادامی، علی ؛ حمادی، اسراء ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 411 إلی 426 )
الکلمات المفتاحية:برند صنعت فولاد بازاریابی نفوذ بازار مفهوم برند
مؤلف : بادامی، علی ؛ حمادی، اسراء ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 411 إلی 426 )
الکلمات المفتاحية:برند صنعت فولاد بازاریابی نفوذ بازار مفهوم برند