مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : مجدم، کوثر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 3 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:ریسک درک شدهاعتماد درک شدهنگرشسازههای تجارت اجتماعیمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش
-
2.
مؤلف : مجدم، کوثر ؛ محمدی، سارا ؛ كاتب مسؤول : نداف، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرفتارمصرفکنندهخریداینترنتیUTAUT2تبلیغات دهانبهدهان.مشتریانخرید اینترنتیUTAUTپژوهشرفتار خرید مشتریان