کلمة المفتاح برند سازی سبز / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ظهیری، آزاده ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 40 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندسازی سبزتحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوفمحیط زیستمحصولبرند سبزمحصولات سبزتکنیک تحلیل سلسلهمراتبی فازیپژوهش
-
2.
مؤلف : بشیرپور، مهدی ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 20 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزدانش محیطزیستیبرند سازی سبزتمایل به خرید محصولات سبز