کلمة المفتاح بنگاه هاي كسب و كار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلمان روغنی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 صفحة - من 67 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
2.
مؤلف : دعایی، حبیب الله ؛ حسینی، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1387 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:صادراتآميخته بازاريابيبازاريابيبنگاه هاي كسب و كاربازارراهکار