کلمة المفتاح تبلیغات[3] / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ عباسی، محمد رضا ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:استعاره [1]بازاریابی[2]تبلیغات[3]برند[4]
-
2.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ بیورانی، حسین ؛ قارلقی، ابراهیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1389 - دوره جدید - شماره 43 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 16 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نمایشگاه [1]غرفه دار[2]تبلیغات[3]فضای برگزاری نمایشگاه[4]بازده دارایی ها[5]تبلیغاتROI