کلمة المفتاح جهتگیری استراتژیک / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سبزعلی پور، فرشاد ؛ مؤلف : صیادی سومار، علی ؛ شاه محمدی، شیما ؛ فضلعلی، زینب ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»تابستان 1402 - شماره 57 التصنيف B (حوزه علمیه/ISC (18 صفحة - من 84 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری استراتژیکپایداری شرکتتکنیکهای حسابدارای مدیریت
-
2.
مؤلف : شطرنجی، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحة - من 1529 إلی 1540 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریعملکرد سازمانیفرهنگ یادگیریجهت گیری استراتژیک
-
3.
مؤلف : اصغری، محسن ؛ مبلغی، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : علی رازینی، ابراهیم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (13 صفحة - من 1149 إلی 1161 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد سازمانیجهتگیری استراتژیکفرهنگ یادگیریقابلیت زنجیره تامین
-
4.
مؤلف : عظیمی، وحید ؛ انصاری رنانی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 27 (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری استراتژیکعملکرد اجتما عیشرکت لوازم خانگی انتخابعملکرد اجتماعی شرکت
-
5.
مؤلف : طباطباییان، سید حبیب الله ؛ پورقاسم، محسن ؛ كاتب مسؤول : صفردوست مرکیه، عاطیه ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1401، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 427 إلی 452 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیجهتگیری استراتژیکدوسوتوانی سازمانیفرهنگ سازمانی دوسوتوانتصمیمات استراتژیک دوسویهدوسوتوانیسازمانیفرهنگ سازمانیاستراتژیکسـازمانهـا
-
6.
مؤلف : اسماعیلی، مهدی ؛ منصوریان طبائی، سعید ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 4 (22 صفحة - من 14 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتجهت گیری استراتژیکبانک سپه استان فارسادغام بانکهابانککارکنان
-
7.
مؤلف : بیاتی اشگفتکی، احمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 91 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانجهت گیری استراتژیکرضایت از مشتریشعب بانک سپه استان تهران
-
8.
كاتب مسؤول : کمالی، سعیده ؛ مؤلف : شورورزی، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»تابستان 1400- شماره 3 (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری استراتژیکموسسات حسابرسیکیفیت رابطه با مشتری و تداوم رابطه با مشتریکیفیت رابطه با مشتری
-
9.
مؤلف : علیزاده، علی اکبر ؛ طبری، مجتبی ؛ آرمان، مانی ؛ كاتب مسؤول : باقرزاده، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»زمستان 1399 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 241 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نفتمدیریت منابع انسانیجهتگیری استراتژیکخطمشی عمومیخطمشی عمومی تطبیقیطراحی مدل مدیریت منابع انســانیاستراتژیکارکنانجهتگیریاســتمنابع انســانیاســتراتژیتدوین
-
10.
كاتب مسؤول : سید کلالی، نادر ؛ مؤلف : حیدری، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 150 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتشدت رقابتجهت گیری استراتژیکجهت گیری کارآفرینانهآینده گراییصنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتجهتگیری کارآفرینیبنگاهها