پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(27 صفحة - من 13 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:تجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
مؤلف : خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ كاتب مسؤول : نورنژادونوش، وحید ؛
(23 صفحة - من 41 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:کنترل راهبردینظریه داده بنیادمدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)صنعت روغن کشیکنترلاستراتژیپژوهش
-
كاتب مسؤول : صادق، محمدهادی ؛ مؤلف : پرچمی سرقین، مریم ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
(34 صفحة - من 64 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:عوامل موثرمکانیسم های حاکمیت شرکتیروش مرور نظام مند ادبیاتسرمایهگذاری مشترک بینالمللیمکانیسمحاکمیت شرکتی
-
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : قنبری، میلاد ؛ رضائیان آستانه، محدثه ؛
(21 صفحة - من 98 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازیوارسازیپلتفرمکیفیت تجربه کاربریاستراتژیهای قیمتگذاریبازیوارسازیقیمتمدل کسب و کار پلتفرمی
-
مؤلف : کلوشانی، معین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
(29 صفحة - من 120 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعیشرکتهای استارتآپروششناسی سیستم نرمهمراستایینگاشتشناختیبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی
-
كاتب مسؤول : سید کلالی، نادر ؛ مؤلف : حیدری، الهام ؛
(21 صفحة - من 150 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتشدت رقابتجهت گیری استراتژیکآینده گراییجهت گیری کارآفرینانهصنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتجهتگیری کارآفرینیبنگاهها
-
مؤلف : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
(26 صفحة - من 171 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:نگرشباورصمیمیت مشترینیات رفتاری مصرف کنندهخدمات بیمه جدیدمشتریصمیمیتاطلاعاتبیمهمشتریان