کلمة المفتاح دانشآموزان دیرآموز / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ارشدی، نگار ؛ نجفیان، سارا ؛ نیکو، محمد ؛ غلام زاده، صغری ؛
مجلة:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز و زمستان 1402، سال سوم - شماره 15 (17 صفحة - من 273 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:آموزشیادگیریهوش هیجانیورزشدانشآموزان دیرآموز
-
2.
مؤلف : ممقانیان، سیما ؛ كاتب مسؤول : علیوندی وفا، مرضیه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (22 صفحة - من 14 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهدانشآموزان دیرآموزرشد اجتماعیادراک شایستگیبازیدرمانی عروسکی
-
3.
كاتب مسؤول : آشناگر، سمینه ؛ مؤلف : اللهی، ذبیح الله ؛ رضایی، عیسی ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (14 صفحة - من 748 إلی 761 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی آموزشیپیشرفت آموزشیدانش آموزان دیرآموزفناوری های سیار
-
4.
كاتب مسؤول : قادریان، زیبا ؛ مؤلف : محمدی، رزگار ؛ یزدان ستا، فاروق ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»آبان 1401 - شماره 53 (10 صفحة - من 63 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیهوش هیجانیعزت نفسدانش آموزان دیر آموزدانشآموزانپرسشنامهپژوهش
-
5.
مؤلف : شب افروز، ژیلا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، سعید ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان دیرآموزتقویت توجهتوانبخشی حرکتی
-
6.
كاتب مسؤول : گندمی، زینب ؛ مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیدانشآموزان دیرآموزکارکردهای اجراییتوانبخشی شناختیدانشآموزانحافظهی فعالکارکردهای اجراییآزمونپژوهشکودکان
-
7.
مؤلف : گندمی، زینب ؛ افروز، غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان ۱۳۹۹، سال هفتم - شماره 4 ISC (12 صفحة - من 123 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کارکرد اجراییعملکرد شناختیتوانبخشی شناختیدانشآموزان دیرآموز
-
8.
مؤلف : گندمی، زینب ؛ افروز، دکتر غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1400، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 207 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییرفتاریتوانبخشی شناختیدانش آموزان دیرآموزحافظۀ فعالتوانبخشی شناختیکودکانآزمونتمرینات
-
9.
كاتب مسؤول : پوشنه، کامبیز ؛ مؤلف : نیکنام، صدف ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1398 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت ریاضیدانش آموزان دیرآموزآموزش حس عدد
-
10.
مؤلف : حسین خانزاده، عباسعلی ؛ خداکرمی، فائزه ؛ حصیرچمن، احیا ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، شهربانو ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (مهر) ، سال 1398- شماره 79 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 797 إلی 806 )
الکلمات المفتاحية:مفاهیم ریاضیدانش آموزان دیرآموزعلاقه به ریاضیآموزش بازی های حرکتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)