کلمة المفتاح زبانآموز / (147 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
ملاحظاتی در باب ارتقای کیفیت فرهنگهای یکزبانة زبانآموز انگلیسی و فارسی: رویکردی پیکرهبنیاد
مقالةمؤلف : علمدار، ابوالفضل ؛
مجلة:زبان و زبان شناسی»پاییز و زمستان 1403 - شماره 40 التصنيف: د (26 صفحة - من 281 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگنویسینقد فرهنگپیکرهفرهنگ زبانآموزفرهنگاطلاعاتزبانآموززبانفارسیمدخلانگلیسی
-
2.
كاتب مسؤول : Dobakhti، Leila ؛ مؤلف : Panahi، Mahshid ؛
مجلة:فنون ادبی»Summer 2024, Volume 16 - Number 2 التصنيف: الف/ISC (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریدستور زبانزبان آموزAccuracyOnline ClassesExplicit Grammar TeachingImplicit Grammar TeachingIn-Person Classes
-
3.
كاتب مسؤول : نورایی، الیاس ؛
مجلة:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»بهار و تابستان 1403 - شماره 27 التصنيف: الف/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:زبان فارسیقصهدوره ابتداییدوزبانگیقرابت معناییزبانآموزش زبان فارسیداستاندانشآموزانواژگانخواندنزبانآموزپژوهش
-
4.
مؤلف : صحرائی، رضامراد ؛ كاتب مسؤول : میرزائی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات زبان ها و گویش های غرب ایران»زمستان 1402 - شماره 43 التصنيف: الف/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:برچسبگذاریزبانشناسی پیکرهایپیکرۀ آموزشی زبانپیکرۀ زبانآموزاطلاعات فرادادهزبانپیکرهآموزش زبانبـازبـانزبانآموزهـاآموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
-
5.
L’enjeu de la culture en didactique du FOS : le cas du cours de Tourisme- Hôtellerie- Restauration
مقالةمؤلف : Sadeghpour، Razieh ؛ Ghanaat، Hossein ؛
مجلة:Plume»automne et hiver 2023 - Numéro 38 التصنيف: ب (36 صفحة - من 446 إلی 481 )
الکلمات المفتاحية:زبان آموزفرانسه با اهداف ویژهکلاس گردشگری هتلداری رستوران داریفرهنگعناصر فرهنگیapprenantFrançais Objectif spécifiquecours de Tourisme-Hôtellerie-Restaurationcomposantes culturellesculture
-
6.
مؤلف : آقایی، محراب ؛
مجلة:آفاق علوم انسانی»تیر 1402 - شماره 75 (جلد اول) (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگهویتادبیات فارسیمدارس دوزبانهتفاوت های زبانیفارسیزباندرس زبان و ادبیات فارسیآموزشتدریسدانشآموزان
-
7.
مؤلف : فضلی نژاد، مینو ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»تیر 1402 - شماره 8 (13 صفحة - من 101 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:آموزش آلفاروش دوتایییادگیری فارسی به غیرفارسی زبانانفارسیزبانآموزشیادگیری زبان فارسی
-
8.
مطالعه تفاوت بین زبان آموزان خودآموز و غیرخودآموز از منظر بکارگیری راهبردهای شناختی و فراشناختی
مقالةكاتب مسؤول : شوبیری، لیلا ؛
مجلة:جستارهای زبانی»خرداد و تیر 1402 - شماره 74 التصنيف: عالمي/ISC (25 صفحة - من 125 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:استقلالراهبردهای فراشناختیراهبردهای شناختیخودآموزیزبان آموز
-
9.
كاتب مسؤول : رضاپور، روحاله ؛ مؤلف : خموش، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1401 - شماره 73 التصنيف: A/ISC (13 صفحة - من 155 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمدرسزبانآموزوامواژهدرس صفرمتد زبان فرانسهزبانزبان فرانسهوامواژهها
-
10.
مؤلف : Asadnia، Fatemeh ؛
مجلة:رشد آموزش زبان»بهار 1401 - شماره 136 (4 صفحة - من 36 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتفناوریمعلمروش های آموزش زبانزبان آموزTechnologyteacherCreativitylanguage learnerpedagogical approaches
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (26 مقالة)
- الف (17 مقالة)
- علمی-ترویجی (15 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)