کلمة المفتاح سیستم اطلاعاتی بازاریابی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پارسافرد، غلامرضا ؛ کشتگر، دکتر نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (18 صفحة - من 88 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسیستم اطلاعاتیتامین اجتماعیسیستم اطلاعاتی بازاریابیبیمه شدگان خاص
-
2.
مؤلف : خجسته خسرو، عطیه ؛ شادنوش، نصرت اله ؛ كاتب مسؤول : نژاد محمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگویی سازمانیسیستم اطلاعاتی بازاریابیمشتریگراییاستراتژی نو آوریمشتریاطلاعات بازارنوآوری
-
3.
مؤلف : راستی، علی ؛ پارسافرد، غلامرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (15 صفحة - من 381 إلی 395 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺧﺎص
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»پاییز 1378 - شماره 46 ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیقات بازاریابیبازاریابی صنعتیسیستم اطلاعاتی بازاریابی
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1378 - شماره 45 ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیقات بازاریابیبازاریابی صنعتیسیستم اطلاعاتی بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)