کلمة المفتاح محصول سبز / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پرهیزکاری، رویا ؛ كاتب مسؤول : فضلی، صفر ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1395 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی اثرات زیستمحیطیتاپسیس سلسله مراتبی فازیمحصول سبزلوازم بهداشتیتحلیل توسعهای فازیارزیابی آثار زیستمحیطیمحیطتوسعه محصول سبز
-
2.
مؤلف : قلی پور، پروانه ؛ مظفری، محمد مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 81 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزروش ANPمحصول سبزقوانین حمایت دولت از محیط زیستتصمیم خرید سبزارزش ادارک شده مصرف کنندهنگرانی و قوانین زیست محیطی
-
3.
مؤلف : دلیر، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 صفحة - من 133 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تفکر بازاریابی سبزقیمت سبزتبلیغ سبزمکان سبزمحصول سبزعملکرد سازمانی و جذب مشتریان سبزجذب مشتریعملکرد سازمانیبازاریابی سبزجذب مشتریان
-
4.
مؤلف : رضایی کلیدبری، حمید رضا ؛ توانا، شهرام ؛
مجلة:مدیریت پسماندها»بهار 1398 - شماره 17 (8 صفحة - من 71 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزقیمت سبزمحصول سبزتوزیع سبزترفیع سبز
-
5.
مؤلف : شاهمرادی، مجید ؛ مصلی، مهسا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1399 - شماره 2 (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:پایداربازاریابی سبزمحصول سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰ
-
6.
كاتب مسؤول : یوسفلی، امیر ؛ مؤلف : کریم پور خامنه، وحید ؛ نوروزی، رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1399 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 213 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین سبزدرجه سبز بودن محصولاتاستنتاج سلسله مراتبی فازیمحصول سبزپایگاه قواعد فازی
-
7.
كاتب مسؤول : عباسی، دکتر رسول ؛ مؤلف : جاویدی، فاطمه ؛ گل محمدی، کریم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 48 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقاخلاق زیست محیطیمحصول سبزقصد خرید سبز
-
8.
مؤلف : رنجبران، اکرم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی سبزمحصول سبزمدیریت بازاریابی سبزبازاریابی سبزبازاراطلاعاتمحصولاتمحیط زیستمحیطزیستمحیطیمحصولات سبزمصرفکنندگانتبلیغات
-
9.
كاتب مسؤول : باقری، هادی ؛ مؤلف : باغبان باغستان، احسان ؛ ناظمی، علی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (19 صفحة - من 180 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خرید سبزمحصول سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰفعالیتهای زیستمحیطی
-
10.
كاتب مسؤول : شفیعی، ساناز ؛ مؤلف : فروزان، مجید ؛ عسگری ورتونی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 39 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرچسب انرژیمحصول سبز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)