کلمة المفتاح مدل رضایت مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فولادگر، حمیدرضا ؛ سقایی، عباس ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1398 - شماره 59 ISC (12 صفحة - من 147 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظارات مشتریانمدل رضایت مشتریشکایت و اعتماد مشتریانکیفیت ادراک شده از خدمات
-
2.
مؤلف : احمدزاده، عزیز ؛ نورانی، وحیده ؛ بهرامی، امیر ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1397 - شماره 130 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهرضایت مشتریشرکتهای بیمهمدل رضایت مشتری