تابستان 1398 - شماره 59
-
مؤلف : محقر، علی ؛ علی احمدی، علیرضا ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
(16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازار بورس اوراق بهادار تهرانخوشهبندیالگوریتمهای فرا ابتکاریمدل K-meansمدل ورشکستگی آلتمن
-
مؤلف : شول، عباس ؛ یعقوبیپور، علی ؛ عباسلو، لاله ؛
(12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب تامین کنندهقابلیت اطمینانبرنامهریزی چندهدفهتصمیم گیری فازیآرمان فازی
-
مؤلف : نمکین، علی ؛ فلاح، محمد ؛ نجفی، سید اسماعیل ؛ جوادی، مهرداد ؛
(12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردتحلیل پوششی داده هاکارت امتیازی متوازن
-
مؤلف : طنابنده، مریم ؛ سلاجقه، سنجر ؛
(16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:صادرات غیرنفتیمدیریت ریسکنظریه داده بنیادرویه گمرکی
-
مؤلف : نیک نفس، جواد ؛ کرامتی، محمدعلی ؛ حقیفت منفرد، جلال ؛
(14 صفحة - من 87 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیبانکارزیابی کاراییتحلیل پوششی دادهای شبکهایتحلیل پوششی دادهای شبکهای پویا
-
مؤلف : غلامی، رمضان ؛ بهمنی، اکبر ؛ غلامی اواتی، محمد ؛
(14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریمحیط کارسایبرلوفینگشرکت زمزم
-
مؤلف : جعفر پیشه فرد، مصطفی ؛ جبل عاملی، محمد سعید ؛
(14 صفحة - من 115 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:سنتمعرفت وحیانیکتابمعرفت حسیدانش اسلامیمعرفت عقلانیمعرفت تجربی
-
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ جوکار، علی اکبر ؛ حسینی، فرزانه سادات ؛
(17 صفحة - من 129 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریمشتری حمایتگرقضاوت های مشتریانگیزانندههای درونی مشتریبازاریابی شفاهی
-
مؤلف : فولادگر، حمیدرضا ؛ سقایی، عباس ؛
(12 صفحة - من 147 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظارات مشتریانمدل رضایت مشتریشکایت و اعتماد مشتریانکیفیت ادراک شده از خدمات
-
مؤلف : طاهری، احمد ؛ پرهیزکار، محمدمهدی ؛
(18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیمدیریت استراتژیکاستراتژی بازاریابیعوامل موفقیت استراتژی
-
مؤلف : افشار کاظمی، محمدعلی ؛ بهروز، محمد صادق ؛ صوفی، حامد ؛
(27 صفحة - من 177 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:توسعه فناوریتصمیم گیری چندشاخصهمدلسازی ساختاری تفسیریمعیارهای کلیدی موفقیتتحلیل علی و معلولی