کلمة المفتاح مدل سروکوآل / (84 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان
-
2.
مؤلف : کاظم پور، زهرا ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 197 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانهء دانشگاهیمدل لایبکوآلکاربرانمدل سروکوالکتابخانهمدلاطلاعاتخدماتارزیابی کیفیت خدمات
-
3.
مؤلف : ذاکری قزاآنی، محسن ؛ مطلبی، داود ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1387 - شماره 51 ISC (58 صفحة - من 235 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیتخدمتمدل سروکوال
-
4.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛ صیادی تورانلو، حسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانکمدل سروکوالروش تاپسیسشهرستان یزدتحلیل شکاف کیفیت
-
5.
مؤلف : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ اولیا، محمد صالح ؛ جمالی، رضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1388 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 131 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:موسسات آموزش عالیمدل کانوکیفیت خدمات آموزشیگسترش عملکرد کیفیتمدل سرو کوآلدانشجویاندانشگاه یزدمشتریQFD
-
6.
مؤلف : باقرزاده خواجه، مجید ؛ باقرزاده، فاطمه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1388 - شماره 8 ISC (24 صفحة - من 31 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیکیفیت خدماتمدل سروکوالکیفیت خدمات آموزش عالیخدماتدانشجویانآموزش عالیتبریزمرکز آموزشیمشتریان
-
7.
مؤلف : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
8.
مؤلف : شاهوردیانی، شادی ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»تابستان 1389 - شماره 5 ISC (9 صفحة - من 87 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوآلکیفیت خدمات پژوهشیابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی
-
9.
مؤلف : فلاح شمس، میرفیض ؛ امامی، محمد رضا ؛ هاشمی، نازنین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (29 صفحة - من 170 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:تضمینهمدلیمدل سروکوالقابلیت اطمینانمسئولیت پذیریابعاد فیزیکیدسـتگاه ATM
-
10.
مؤلف : سلطان پناه، هیرش ؛ خاکسار، منصور ؛ قصری، محمد کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاييز 1389 - شماره 14 ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتمدل سروکوالشکاف کیفیت خدماتخدمات مخابراتیمشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (26 مقالة)
- ب (16 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)