بهار 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : امیدی خانکهدانی، مجید ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ نقش، زهرا ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
(23 صفحة - من 6 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهکیفیت زندگینشانگان داونتجربه زیستهمتخصصتجربهوالدینمهارت
-
مؤلف : اژدربین، بهاره ؛ قربان جهرمی، رضا ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
(26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهساختار انگیزشیدانشآموز تیزهوشرفتار خودشکن تحصیلیراهبردهای حل مسئلهساختار انگیزشی انطباقی
-
مؤلف : ناظمی، فرزانه ؛ ابراهیم پور، مجید ؛ صالحی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : تجلی، پریسا ؛
(24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:خود ادراکیکیفیت دوستیبیش فعالینارسایی توجهخودتنظیمی کودکنارسایی توجه / بیش فعالیکودکانخودتنظیمیاختلال نارسایی توجه
-
كاتب مسؤول : شمس اسلامی، سید سینا ؛ مؤلف : موسوی، سید ولی الله ؛ رضائی، سجاد ؛
(28 صفحة - من 91 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تنهایینوجوانیکمتوانی ذهنیپدیدارشناسی وجودینوجوانان کمتوان ذهنیمضمونمصاحبهپژوهشتجربیاتاجتماعی
-
كاتب مسؤول : نعمتی، شهروز ؛ مؤلف : بدری، رحیم ؛ واحدی، شهرام ؛ باردل، محمد ؛
(22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب اجتماعیبرنامه پذیرش و تعهداختلال لکنت زبانتابآوری تحصیلیدانشآموزانبرنامه
-
كاتب مسؤول : ویسمه، مریم ؛ مؤلف : استکی، مهناز ؛ میرزاخانی، نوید ؛
(26 صفحة - من 147 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیکارکردهای اجراییبازیهای رایانهاییکپارچگی حسیاختلال یادگیری ویژهحسیآموزشدانشآموزاناختلال یادگیرییکپارچگی حسیآزمونکودکان
-
مؤلف : پورچیت ساز، فاطمه ؛ زارع، مریم ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
(33 صفحة - من 176 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات خواندنمهارتهای خواندنراهبرد درک مطلبنقشهبرداری از داستانخواندندانشآموزاندرک مطلبآموزشمهارت
-
كاتب مسؤول : عبدالمحمدی، کریم ؛ مؤلف : غدیری صورمان آبادی، فرهاد ؛
(21 صفحة - من 212 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیکارکردهای اجراییضربآهنگ شناختی کندتنظیم هیجانپرسشنامهپژوهشاختلال افسردگی اساسی
-
مؤلف : محمدی کشکا، سمیه ؛ کافی، سید موسی ؛ كاتب مسؤول : ابوالقاسمی، عباس ؛
(23 صفحة - من 238 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب جداییبازیدرمانیمهارت هیجانینقاشیدرمانیکودکاناختلال اضطراب جداییدرمانیهیجانیتنظیم هیجان