کلمة المفتاح هوش تجاری / (138 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقی قرخلو، رضا ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات علوم اسلامی»مرداد 1403، سال ششم - شماره 61 (19 صفحة - من 17 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:چابکی سازمانیهوش تجاریدانش بازار خارجیسرعت بین المللی شدن
-
2.
بررسی رابطه استفاده از هوش تجاری در بهبود کیفیت تصمیم گیری (مورد مطالعه کارمندان بانک ملی شهر کرمان)
مؤلف : مرادی، حمیده ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 68 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:کارمندانبانک ملیهوش تجاریکیفیت اطلاعاتکیفیت تصمیم گیری
-
3.
مؤلف : دهقانی، ناصر ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (9 صفحة - من 746 إلی 754 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم گیری راهبردیخلاقیت سازمانیهوش تجاری
-
4.
مؤلف : قزلباشان، حسین ؛ کاظمی، احمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحة - من 500 إلی 513 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتچابکی سازمانیهوش تجاریبانک رسالت استان خوزستان
-
5.
كاتب مسؤول : رستمی، مهدی ؛ مؤلف : کشتکار، مهران ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1403 - شماره 46 (18 صفحة - من 28 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکرد مالیهوش تجارییادگیری شبکهایاستارتاپها
-
6.
مؤلف : رشیدی، محمدحافظ ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 123 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبازاریابیعملکردهوش تجاریبهینهسازی
-
7.
مؤلف : قزلباشان، حسین ؛ کاظمی، احمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و ششمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحة - من 391 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتچابکی سازمانیهوش تجاریبانک رسالت استان خوزستان
-
8.
مؤلف : طاهری هشی، علی ؛ كاتب مسؤول : ارونی طباطبایی، سید مجتبی ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1402 - شماره 17 (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریهوش سازمانینوآوری سازمانیهوش تجاریبیمه پاسارگاد
-
9.
مؤلف : اوتادی، زهرا ؛ یمین، محمدرضا ؛ هیکلی صفرلو، عباس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (29 صفحة - من 64 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجارینظریه نهادیجذب هوش تجاریرهبری 19 COVIDBIسازمانمدیریتفناوری اطلاعات
-
10.
مؤلف : میاهی عرب، فائزه ؛ کاظمی، احمد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (12 صفحة - من 1022 إلی 1033 )
الکلمات المفتاحية:شناساییروش دلفیهوش تجاریاولویتبندیروش فرایند تحلیل سلسله مراتبی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (14 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)