کلمة المفتاح پویایی رابطه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریپویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
2.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اصلانپور علمداری، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش مشارکت مشتریخلق ارزش برای شرکتپویایی رابطهچرخه عمر رابطهمشتریارزش طول عمر مشتریمشتریانمشارکت مشتریارزشرابطهشرکت بیمه