کلمة المفتاح اثربخشی محتوا / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رمانی مال آباد، سهراب ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابی محتوا بازاريابی ديجیتال بازاريابی آنلاين استراتژي بازاريابی جذب مشتري اثر بخشی محتوا
-
2.
مؤلف : پیران، علیرضا ؛ صفوی، سیمین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1399 - شماره 4 (13 صفحة - من 117 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی آنلایناثربخشی محتوا