مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری
-
مؤلف : روانستان، پوریا ؛
(9 صفحة - من 1 إلی 9 )
-
مؤلف : شیرزاد، مجید ؛ کرمخانی، حبیب ؛ رسولی، سیدعلیرضا ؛
(10 صفحة - من 10 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:سیستم ها هوش مصنوعی مدیریت سازمان ها
-
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ طاهری باوندپور، سیروس ؛
(10 صفحة - من 20 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:فروش آنلاین ویروس کرونا کسب و کار فروش غیر حضوری
-
مؤلف : جعفری گهراز، سیده مریم ؛
(15 صفحة - من 30 إلی 44 )
-
مؤلف : احمدی، عباس ؛ دارابزاده، نوید ؛
(12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش شتاب دهی فرایندتعمیرات اساسی صنایع نیروگاهی
-
مؤلف : شیبک، محبوبه ؛
(14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رفتار سياسی برخورد با ارباب رجوع رگرسيون
-
مؤلف : رمانی مال آباد، سهراب ؛
(10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابی محتوا بازاريابی ديجیتال بازاريابی آنلاين استراتژي بازاريابی جذب مشتري اثر بخشی محتوا
-
مؤلف : فرهادی محلی، علی ؛ رستمی، محمد ؛ منچری، فریدون ؛ اسلامی، الهام ؛
(11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری برند ساختار رفتار برندینگ کارکنان ساز و کار برندینگ داخلی ارتباطات بین عملکردی
-
مؤلف : صادقی بنجار، محدثه ؛ کریم دوست، علی ؛
(10 صفحة - من 92 إلی 101 )
-
مؤلف : جهانگیری سبزکوه، هانیه ؛ کریمی، اوژن ؛
(12 صفحة - من 102 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:آمادگی سازمانی نوآوری سبز عملکرد فرهنگی مزیت رقابتی
-
مؤلف : احمدی، فرهاد ؛ قربان خانی، طیبه ؛
(12 صفحة - من 114 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:پایبندی به مسئوليت های اجتماعي فعاليت های خيرخواهانه و تصویر ذهني برند
-
مؤلف : هدایت نیا، محمد ؛ حبیبی تبار، حسین ؛ نیکمرام، مهدی ؛ زارعی، ابراهیم ؛ صفاری، احمدرضا ؛
(24 صفحة - من 126 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:شاخص های ارزیابی بانکداری اسلامی اولویت بندی
-
مؤلف : حسینی دولت آباد، آسانا ؛
(11 صفحة - من 150 إلی 160 )
-
مؤلف : جعفری، فاطمه ؛ دستی رحمت آبادی، محمدمهدی ؛
(12 صفحة - من 161 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:مفهوم بازاریابی فلسفه بازاریابی رویکرد فلسفه بازاریابی
-
مؤلف : فروزانفر، محمدمهدی ؛ عدالتیان شهریاری، جمشید ؛
(12 صفحة - من 173 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگري کوید 19 مدل خودسازماندهی
-
مؤلف : باورصاد شهری پور، سارا ؛
(13 صفحة - من 185 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکبازاریابی دیجیتالاستراتژی های بازاریابی دیجیتالابزار بازاریابی دیجیتال