کلمة المفتاح اخلاق بازاریابی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کوزه چیان، هاشم ؛ مؤلف : سرداری، مهران ؛ احسانی، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 65 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 181 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیشرکت های تولیدیاخلاق بازاریابیصنعت ورزش.بازاریابی اخلاقیبازارمدلمشتریصنعت تولیدات ورزشیاستراتژیپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : بیابانی، دکتر حسن ؛ مؤلف : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛ هادی زاده مقدم، بیتا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 52 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزاخلاق بازاریابیصنعت دارویی
-
3.
مؤلف : مهدیه، امید ؛ شرف، رهام ؛ سیابیدزاده، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 190 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهاخلاق بازاریابیرفتار اخلاقی مصرف کننده. سودگرایی اخلاقیتکلیف گرایی اخلاقی
-
4.
مؤلف : عیدی، فاطمه ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:راهبرد توسعه»تابستان 1392 - شماره 34 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 115 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:ارزش های اسلامیبازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابی
-
5.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1391 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابیاصول و ارزش های اسلامیاسلامیبازاریابیبازارقرآنعدالتاحسان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)