کلمة المفتاح برند خارجی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نارگونی، مریم ؛
مجلة:فرهنگ یزد»بهار 1400، سال سوم - شماره 9 (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:مصرفپوشاکزناننگرشبرند خارجی
-
2.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ مولایی، سوران ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 159 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند خارجینوگرایی مصرفکنندگانارزشهای هیجانیچشموهمچشمی
-
3.
مؤلف : کرمیان، حامد ؛ شکرچی زاده، احمدرضا ؛ ریسمانکارزاده، ریحانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (18 صفحة - من 17 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیبرندبرند ایرانیبرند خارجیانتخاب برند