کلمة المفتاح برند مصرفکننده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
مؤلف : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ كاتب مسؤول : بلوچ، محمود ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کننده
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، اسفندیار ؛ مؤلف : کاظمی راشنانی، حدیثه ؛ محمدی، اسما ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 911 إلی 928 )
الکلمات المفتاحية:خجالت از برندبرند مصرفکنندهبرندخجالتمصرفکنندهمصاحبهپژوهشکدگذاریمحصولاحساساجتماعی