زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛
(3 صفحة - من 861 إلی 863 )
-
كاتب مسؤول : آبدارزاده، پدرام ؛ مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛ کیماسی، مسعود ؛ عقیلی، سیدوحید ؛
(22 صفحة - من 864 إلی 885 )
الکلمات المفتاحية:حکمرانی خوبصنعت بیمهحکمرانی خوب الکترونیککسبوکار مجازیفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتالکترونیکبیمهمدل
-
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
(25 صفحة - من 886 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندفراترکیبپیشایندهای وفاداری به برندپیامدهای وفاداری به برندبرندوفاداریپژوهشمشتریمطالعاتبازاریابیرویکرد فراترکیبرفتاریمدیریت
-
كاتب مسؤول : محمدی، اسفندیار ؛ مؤلف : کاظمی راشنانی، حدیثه ؛ محمدی، اسما ؛
(18 صفحة - من 911 إلی 928 )
الکلمات المفتاحية:خجالت از برندبرند مصرفکنندهبرندخجالتمصرفکنندهمصاحبهپژوهشکدگذاریمحصولاحساساجتماعی
-
كاتب مسؤول : رجب پور، ابراهیم ؛ مؤلف : مرادی، محمد ؛
(24 صفحة - من 929 إلی 952 )
الکلمات المفتاحية:نهادهامسئولیت اجتماعی سازمانهاتحلیل و توسعه نهادیمشروعیت درونیمشروعیت بیرونیمدیرانپژوهشمشروعیتقوانین
-
مؤلف : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ كاتب مسؤول : انصاری، منوچهر ؛
(21 صفحة - من 953 إلی 973 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محوراطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
-
مؤلف : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : الهوردی، مصطفی ؛
(27 صفحة - من 974 إلی 1000 )
الکلمات المفتاحية:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
كاتب مسؤول : فرقانی، محمدعلی ؛ مؤلف : نامدار، محمدرضا ؛ جلائی، سید عبدالمجید ؛
(16 صفحة - من 1001 إلی 1016 )
الکلمات المفتاحية:بهینهسازی چندهدفهالگوریتم ژنتیک چندهدفهتبلیغات از طریق وبقیمتگذاری ترکیبیوبالگوریتم ژنتیکتبلیغاتمدلوبسایت