کلمة المفتاح تبلیغات / (527 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : زارع آبندانسری، محمد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ كاتب مسؤول : رضاپور، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 40 إلی 55 )
-
42.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
43.
مؤلف : فتحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیاثربخشی تبلیغاتاینستاگرامبازاریابی مدرن
-
44.
كاتب مسؤول : یاوری، زهرا ؛ مؤلف : تاج بخش سلطانی، پریسا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مهر 1401 - شماره 38 (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتمدیریت بدنسبکزندگیپذیرشاجتماعینگرشزنانفرضیه
-
45.
كاتب مسؤول : کرمانی، مهدی ؛ مؤلف : نوغانی دخت بهمنی، محسن ؛ برادران کاشانی، زهرا ؛ افتخاری خراسانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1401- شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 329 إلی 362 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنشانهشناسیکودکانبارتانفعال کودکانه
-
46.
كاتب مسؤول : فیروزی، محمد ؛ مؤلف : نقیب السادات، سید رضا ؛ کیا، علی اصغر ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 145 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات سیاسیرسانهتبلیغات رسانه اجتماعی
-
47.
مؤلف : بافقی، پرستو ؛ احمدیشریف، محمود ؛ آسایش، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1401 - شماره 3 (13 صفحة - من 199 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیبازاریابی صنعتیعصر دیجیتالسبک تصمیمگیراطلاعاتفناوری اطلاعاتتکنولوژی اطلاعاتاینترنتصنعتوسایل ارتباطجمعیتکنولوژی
-
48.
مؤلف : نیازی، محسن ؛ فرهادیان، علی ؛ كاتب مسؤول : گودرزی، فرشاد ؛
مجلة:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»پاییز و زمستان 1401، سال یازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 216 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفگراییفراترکیبرسانهمصرفروش فراترکیباجتماعیرسانههاپژوهش
-
49.
مؤلف : آینه، معصومه ؛ كاتب مسؤول : محمودیان، یعقوب ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 105 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشیسهم بازارسودآوریدارو کرونا
-
50.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»پاییز 1401- شماره 91 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 219 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمحصولات فرهنگینظریهپردازی دادهبنیادفضای رسانهای ایرانمدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیفرهنگیمدلرسانهایبرازشپژوهشتولیداقتصاد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (114 مقالة)
- ب (86 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-ترویجی (18 مقالة)
- ملی (16 مقالة)
- B (15 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- بین المللی (11 مقالة)
- A (9 مقالة)
- C (3 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)