کلمة المفتاح تبلیغات بازرگانی / (53 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ساجدی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی چهاربرج، میرجعفر ؛
مجلة:مطالعات حقوق»پاییز 1402، دوره جدید - شماره 35 (28 صفحة - من 239 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:زبان فارسیخط فارسیتبلیغات بازرگانیبرندتولید ملیبرندهای محبوب مردمی 1398
-
2.
مؤلف : یاآهو، هدیه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحة - من 2897 إلی 2907 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتلویزیونمصرفگراییتبلیغات بازرگانی
-
3.
مؤلف : اعتماد، سیده مریم ؛ امینی، منصور ؛ ساورائی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : زرکلام، ستار ؛
مجلة:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1402 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 114 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغنظام حقوقی ایرانتبلیغات بازرگانیتبلیغات ناظر به سلامتدستورالعملهای اتحادیۀ اروپاتبلیغاتدستورالعملسلامتاطلاعاتپزشکیاتحادیۀ اروپاقانونداروییمحصولات
-
4.
مؤلف : علیمحمدی، محبوبه ؛
مجلة:دین و ارتباطات»بهار و تابستان 1402 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:مصرفرسانهسبک زندگیتلویزیونتبلیغات بازرگانی
-
5.
مؤلف : سهرابی، حامد ؛ مشایخی، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده»مجموعه مقالات اولین همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده - جلد 2 التصنيف ملی (65 صفحة - من 319 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:خانواده رسانه تبلیغات بازرگانی فیلم و سریال فراتحلیل بازنمایی
-
6.
كاتب مسؤول : هاشمی خواه، زینب ؛ مؤلف : افشانی، سید علیرضا ؛
مجلة:مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی»زمستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (25 صفحة - من 53 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت مصرفتلویزیونتبلیغات بازرگانیاقتصاد مقاومتی
-
7.
مؤلف : اعتماد، سیده مریم ؛ كاتب مسؤول : زرکلام، ستار ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانیتبلیغات ناظر به کودکاندستورالعملهای اتحادیۀ اروپامخاطب کودک
-
8.
كاتب مسؤول : لنگرودی، احمد ؛ مؤلف : محمدی زلانی، ازاده ؛ نوری، جواد ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 11 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت رسانهتبلیغات بازرگانیرسانة ملیسیاست راهبردی
-
9.
كاتب مسؤول : مرتضی زاده، محمد ؛ مؤلف : متولی امامی، سید رحمت اله ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتبلیغات بازرگانیتوییترتحلیل کلانداده
-
10.
مؤلف : مسعودی، دکتر امید علی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 169 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیقتحقیق کیفیتحقیق کمیمخاطبانتبلیغات بازرگانیرسانه های جدیدتبلیغاتتحقیقروشرسانهارتباطاتآگهیلاسول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (19 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)