کلمة المفتاح تجارت اجتماعی / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:نگرشاعتمادرسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیکاربراننگرش مشتریوب
-
32.
مؤلف : دینپژوه، فاطمه ؛ فاضل یزدی، علی ؛ آخوندزاده، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 106 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:پست مدرنیسممدیریت عملکردکارت امتیاز متوازنتجارت اجتماعیحسابرسی اجتماعیحسابدهیگزارش عملکردتئوری تبدیل
-
33.
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ خداپرست، فرشته ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 163 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکداده کاویمتن کاویرسانه اجتماعیتجارت اجتماعی
-
34.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 295 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیشبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیعوامل موثر بر موفقیت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (19 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)