بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ تاخیره، زهرا ؛
(20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغات تلفن همراهتبلیغات تلفن همراهفشار زماناثربخشی تبلیغات تلفن همراهتبلیغاتفشار زمانیسن
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
(20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد
-
مؤلف : حیدری، علی ؛ والی پور، علیرضا ؛
(20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیتحلیل محتوامدیریت استراتژیکمرور پژوهشپژوهشرقابتیپژوهشگران
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناطق، محمد ؛ احسانی، راضیه ؛
(26 صفحة - من 103 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیمطالعات کیفیرقابتپذیری کسبوکارعملکرد مالی کسبوکاربازاربازاریابیعملکرد مالی سازمانقابلیت بازاریابیمشتریانمدل
-
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ صفری، محمد ؛ راعی، رضا ؛ ایروانی، محمد جواد ؛
(26 صفحة - من 129 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاریبانکداری اسلامیآمادگی سازمانیاستراتژی دادهبنیادبانکهای تجاریبانکمدلپژوهش
-
مؤلف : محمودیان، امید ؛ هاشمی، مهدی ؛
(18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی و توسعهشرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعیصادرات کالاهای غیرنفتیصادرات غیرنفتیارز
-
مؤلف : معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه ؛
(20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:نگرشاعتمادرسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیکاربراننگرش مشتریوب
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ قزلباش، مهسا ؛
(19 صفحة - من 193 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدکیفیت ادراکشدهصرفهجویی ادراکشدهقالبهای ارائۀ تخفیف قیمتتخفیفادراکقیمتکیفیت ادراک