کلمة المفتاح خدمت / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ ملکشاهی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت دولتی»تابستان 1393، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 375 إلی 400 )
الکلمات المفتاحية:خدمتعوامل بحرانی موفقیتخدمات شهریتوسعۀ خدمات جدیدشهرداریشهرداریمدلمدلتوسعة خدمت جدیدتوسعة خدمت جدیدبرازشبرازش
-
22.
مؤلف : برجی، خدامراد ؛
مجلة:مدیریت در اسلام»بهار و تابستان 1393 - شماره 21 و 22 (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
-
23.
بررسی نام تجاری خدمات و تأثیر آن بر ارزش و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور)
مؤلف : محمدی، امین الله ؛ مدنی زادگان، حمید ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 27 (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیاعتمادخدمتارزش مشترینام تجاریفوفاداریمقدمهمشتریکارکناننام تجاریارزش
-
24.
مؤلف : زیاری، کرامت الله ؛ عشق آبادی، فرشید ؛ ممدوحی، امیر رضا ؛ فرهودی، رحمت الله ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1392 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تهرانتابع مطلوبیتخدمتخانهبهمدل کارمدل لوجیت چندگانهمدل خانهروش بیشینهی درستنماییمدلمحل سکونتمدلسازیمطلوبیتمدل لوجیتاطلاعات
-
25.
مؤلف : حسنقلیپور، طهمورث ؛ امین، فرشته ؛ کاتب، غلامرضا ؛ رمضانی، علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1390 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:خدمترضایت مشتریسیستم تولید انعطاف پذیرسیستم خدمت رسانی انعطاف پذیربسته محصولبانک DEA و TOPSIS
-
26.
مؤلف : عزیزی مهمان دوست، عباس ؛ صحت، سعید ؛
مجلة:پژوهشنامه معارف قرآنی»پاییز 1390 - شماره 6 ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:هدایتمدیریت اسلامیمدیریتامانتتکلیفخدمتریاستمدیراسلامیقرآنخداامام
-
27.
مؤلف : نیک پور، امین ؛ سلاجقه، سنجر ؛ حیدریان شهربابکی، محمد رضا ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1390 - شماره 75 ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیکیفیتخدمتسرمایه مشتریسرمایه ساختاری
-
28.
مؤلف : شرج شریفی، آزیتا ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره -21 (ویژهنامه) (10 صفحة - من 9 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خدمتنمایندگیهای مجازتضمین و رضایت مشتری
-
29.
مؤلف : برومند، زهرا ؛ کیخاونی موسی، شیرین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (24 صفحة - من 219 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:خدمتبرون سپاریسپارنده خدمتتامین کننده خدمت
-
30.
مؤلف : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحة - من 58 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)