کلمة المفتاح راهبردهای بازاریابی / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مترجم : حاجی عزیزی، نادیا ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1387- شماره 51 ISC (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانخدمات اطلاعاتیکتابخانههادانشگاههاراهبردهای بازاریابی
-
2.
مؤلف : بصیریان جهرمی، رضا ؛ عرفان منش، محمد امین ؛
مجلة:اطلاع شناسی»زمستان 1387 - شماره 22 ISC (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاقتصاد اطلاعاتکتابخانههاراهبردهای بازاریابیفرهنگ بازاریابیکتابخانهبازارکتابدارانکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیکاربرانمشتریمدیران
-
3.
مؤلف : سالاری، مسعود ؛ غفاری، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 4382 إلی 4396 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیعملکرد شرکتراهبردهای بازاریابیجهت گیری بازارقدرت سازمانی
-
4.
مؤلف : زرگر، ابوالحسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیراهبردهای بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیبازاراطلاعاتمشتریسازمانبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریان
-
5.
كاتب مسؤول : نجارزاده، محمد ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ عین علی، محسن ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1400، شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:کروناکوید 19صنعت گردشگری و هتلداریراهبردهای بازاریابی
-
6.
مؤلف : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 185 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیتوسعه منابع انسانیبازار یابیراهبردهای بازاریابیکارکنانبازارموفقیتسازمان
-
7.
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیکتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابیترفندهای بازاریابی