کلمة المفتاح رویکرد توسعه کارکرد کیفیت / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دانشیان، فاطمه ؛ اولیاء، محمد صالح ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 165 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانورویکرد توسعه کارکرد کیفیتبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابیفرش ماشینی و تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ایاستراتژیمشتریبازاربازاریابیمشتریانگسترش کارکرد کیفیتاستراتژیک