کلمة المفتاح قصد خرید مشتریان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : علینقیان جوزدانی، نسرین ؛ مؤلف : یزدان، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبازاریابی خیرخواهانهوفاداری نسبت به برندبرند اصالت اصفهانقصد خرید مشتری
-
2.
مؤلف : محمدی، غزاله ؛ قیومی، عباسعلی ؛ كاتب مسؤول : عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (25 صفحة - من 105 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعیارتباط مشتری - برندنوین چرم
-
3.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 125 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانمزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
4.
كاتب مسؤول : گلمکانی، مهرداد ؛ مؤلف : ارجمندی نژاد، وفا ؛ جعفری، جوان ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 13 (13 صفحة - من 206 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مشتریانجستجوی آسانراحتی معامله (تراکنش)مشتریتبلیغات شفاهیمشتریان
-
5.
مؤلف : افلاکی، امیر ؛ كاتب مسؤول : کورنگ بهشتی، سیامک ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 14 (11 صفحة - من 342 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برنداعتبار برندقصد خرید مشتریانفولاد مبارکه اصفهانقصد خریدمشتریقصد خرید مشترینگرششرکت فولاد مبارکه اصفهاناعتبارمصرفکننده
-
6.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ جهانشاهی، غلامرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبرتری برندفروشگاههای اتکا
-
7.
مؤلف : رجبی دهخوراقان، آتنا ؛ گل میمی، منصوره ؛ علیجانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد اول) (15 صفحة - من 90 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریهویت برندقصد خرید مشتریانمواجهه با برندشناسایی مشتری از برندمشتریهویتقصد خرید مشتریمواجههشناسایی مشتری
-
8.
مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ صادقی آذر هریس، فرشته ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه مطلوبیتارزش ویژه رابطهقصد خرید مشتریانشرکت های لیزینگچارچوب ارزش ویژه مشتری