بهار 1399، دوره ششم - شماره 31
-
مؤلف : شیبانی، علیرضا ؛ احمدیان، سحر ؛
(8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی صادراترفتار اطلاعات صادراتتعهد صادراتعملکرد صادرات
-
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ سعیدی، مریم ؛ شیخ باقری، الهام ؛
(17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:بیمهبرندتصویر ذهنی برندرفتار شهروندی برند
-
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
(16 صفحة - من 26 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیتجارت اجتماعیاعتماد کاربراننیت رفتاری مشتریان
-
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ جهانشاهی، غلامرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
(14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبرتری برندفروشگاههای اتکا
-
مؤلف : موغلی، علیرضا ؛ کیاکجوری، سعید ؛ محمدی، زهره ؛
(16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانیشهرداری شیرازمدل الماس تعالی
-
مؤلف : معافی مدنی، سیدمهدی ؛
(33 صفحة - من 72 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:دانشجورضایتمندیفراترکیبابعادنظام آموزش عالی ایرانمولفه¬ها و شاخص¬های رضایتمندی دانشجویان
-
مؤلف : قاسمی، محسن ؛
(7 صفحة - من 105 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:سازمان بهزیستیشیرازفضیلت سازمانیجو اخلاق سازمانی
-
مؤلف : خدادی، نهال ؛
(19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برندشناسایی برندهویت اجتماعی
-
مؤلف : ستوده، سروش ؛ چراغی، حسن ؛
(11 صفحة - من 131 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقاخلاق حرفهایمدیریت سازمانیپیشرفت سازمان
-
مؤلف : میرجلیلی، سیدعباس ؛
(16 صفحة - من 142 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:رشد اقتصادیبیکاریکارآفرینیفرهنگ کارفضای کسب و کار
-
مؤلف : آشناگر، نسرین ؛
(10 صفحة - من 158 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیرضایتمندی مشتریانسازمان تامین اجتماعی ایلام