کلمة المفتاح مشتری مداری / (101 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : حداد رضوی، مجید ؛ كاتب مسؤول : تفرشی، سیدمحمد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 6 (14 صفحة - من 28 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریشبکه فروشرضایت خریدآگاهی مشتریان
-
32.
كاتب مسؤول : مجاهد، معصومه ؛ مؤلف : کهنسال، اعظم ؛ دل افروز، نرگس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحة - من 270 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخلاقیتعملکردمشتری مداریشرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان رشت
-
33.
كاتب مسؤول : نظری، علی ؛ مؤلف : اسماعیلی، محمدابراهیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1399 - شماره 5 (17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:اصول اخلاقیمشتری مداریبازاریابی سبزقیمت سبزترویج سبزتوزیع سبز و وفاداری مشتری
-
34.
كاتب مسؤول : نیک سیرت، علی ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1399 - شماره 4 (13 صفحة - من 41 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مدارینظارت درونیجهتگیری بازاررقابت محورینگهداشت مشتری
-
35.
مؤلف : کشاورز، سیروس ؛ خانی، ناصر ؛ نوربخش، پروانه ؛ فتحی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : رئیسی نافچی، سمانه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیکارایی هزینهچابکی زنجیره تامینمشتریمداری
-
36.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ محمدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرفتار نوآورانهقابلیت های زیرساختی
-
37.
كاتب مسؤول : خوش طینت، بهناز ؛ مؤلف : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ رکاب، مسعود ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 30 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازار کالامشتری مداریبرندبـامشـتریمشــتریهـابــابـه
-
38.
مؤلف : رمضانی، بهمن ؛
مجلة:رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی»تابستان 1399 - شماره 3 (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریرضایتمندی مشتریانﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیخدمات و کالا
-
39.
مؤلف : رئوفیان، فاطمه ؛ میرحسینی، سیدمحمدعلی ؛ ترک فر، احمد ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 127 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:خدماتمشتریمشتری مداریتکریم ارباب رجوعمراجعه کننده
-
40.
مؤلف : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ محمدی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : عبدالهی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریآداب و معاشرتخلاقیت فروشندگانرضایت مصرف کنندگان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- ب (11 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)