کلمة المفتاح همآفرینی ارزش / (32 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ كاتب مسؤول : ملوکی، سینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (28 صفحة - من 2974 إلی 3001 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
2.
مؤلف : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:سرمایة اجتماعیهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیتبلیغات توصیهایمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : غنی تفرشی، مهتاب ؛ مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 170 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:همآفرینی ارزشقصد تولید مشترکقصد مشارکت در آیندهشرکتهای فناور پارک علم و فناوری کرمانتجارت الکترونیک
-
4.
كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:حضور اجتماعیحضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودههمآفرینی ارزش
-
5.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
6.
مؤلف : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 141 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:هم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاه های نسل چهارم و پنجم
-
7.
مؤلف : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهمشتری مداریبازاریابی دیجیتالهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان
-
8.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1402 - شماره 101 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:همآفرینی ارزشعوامل مبتنی بر مشتریهوش مصنوعیمدیریت دانشگردشگریفناوریاطلاعاتمشتریصنعت گردشگریارزش
-
9.
مؤلف : خسروی، سلیمه السادات ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 173 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
-
10.
مؤلف : سهرینی، جمال ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 2724 إلی 2738 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریارزش مشارکت مشتریهم آفرینی ارزشارزش تاثیرگذاری مشتری