کلمة المفتاح وفاداری به نام و نشان تجاری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نجفی زاده، نادره السادات ؛ حیدری، محمد علی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1395 - شماره 2 (11 صفحة - من 99 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت ادراک شدهنام ونشان تجاریوفاداری به نام ونشان تجاریبازارخدمات
-
2.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 101 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:ریسک گریزیتبلیغات شفاهیدرگیری محصولدلبستگی به نام و نشان تجاریاعتماد به نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمصرفکنندگانپژوهش
-
3.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1391 - شماره 107 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام ونشان تجاریارزش ویژه نـام ونـشان تجـاریآگـاهی از نام ونشان تجاریتداعی نام ونشان تجاریکیفیت درک شده از نام ونشان تجاری
-
4.
مؤلف : مرادی، محسن ؛ بدری، بهناز ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1391 - شماره 4 (13 صفحة - من 51 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریکیفیت درک شده نام و نشان تجاریوابسته های نام و نشان تجاری
-
5.
مؤلف : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحة - من 14 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری