کلمة المفتاح تداعی نام ونشان تجاری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1391 - شماره 107 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام ونشان تجاریارزش ویژه نـام ونـشان تجـاریآگـاهی از نام ونشان تجاریتداعی نام ونشان تجاریکیفیت درک شده از نام ونشان تجاری
-
2.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهشتی زواره، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 20 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:ارزش نام و نشان تجاریتداعی نام و نشان تجاریعناصر آمیخته بازاریابیمشتریخردهفروشیمشتریان
-
3.
مؤلف : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحة - من 14 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)