کلمة المفتاح پاسخ مشتری / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
2.
كاتب مسؤول : کاظمی آرانی، میلاد ؛ مؤلف : مهتری آرانی، محمد ؛ راستی الحسینی، سید رضا ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 98 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزش برندرسانه های اجتماعیپاسخ مشتری
-
3.
مؤلف : محمدي، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 51 (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییپاسخ مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهبرندمشتریبازاریابیبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : دقیق، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1399 - شماره 33 (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانه ای تصویر برند
-
5.
مؤلف : نافعی، محمد ؛ سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 151 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی اخلاقی رسانههای اجتماعی
-
6.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدپاسخ مشتریارزش گذاری برنددرک مصرف کنندهفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
7.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی
-
8.
مؤلف : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : مانیان، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 287 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
9.
مؤلف : زکیپور، مهدی ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مستقیمپاسخ مشتریطراحی الگوریتمبهینهسازی پیشبینی
-
10.
مؤلف : قلیزاده، وحید ؛ اسقیدانی، محمدرحیم ؛ احمدی، ایمان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1394 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مشتریپاسخ مشتریخرده فروشانرفتار غیراخلاقی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)