کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (700 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : شعبانی، علی ؛ كاتب مسؤول : احمدی فصیح، صدیقه ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1402، سال پنجاه و هفتم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ایرانارزیابیآرشیوکیفیت خدماتمراکز آرشیوی
-
22.
مؤلف : سید حسینی، سیدمجید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (21 صفحة - من 1308 إلی 1328 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتعهدسازمانیبازاریابی داخلیکار احساسیتصویرذهنی کارکنان از برند سازمانسازمانمدلرقابتیپژوهش
-
23.
مؤلف : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (19 صفحة - من 2 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلی
-
24.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
25.
مؤلف : احمدی، فاطمه ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 6 (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکیفیت خدماتصنعت گردشگریبازاریابی مشتریان
-
26.
مؤلف : مصطفی پور حسین آبادی، مریم ؛ جهانیان، رمضان ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 29 (26 صفحة - من 9 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتنظام آموزش عالیبهبود و توسعه
-
27.
مؤلف : رزمجویی، فروغ ؛ كاتب مسؤول : انوری، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (19 صفحة - من 1325 إلی 1343 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت هزینهویکور فازیمدل ترکیبی سلسله مراتبی
-
28.
مؤلف : خراسانچی، مهرناز ؛ شهمیرزادی، طیبه ؛
مجلة:دانش شناسی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتفکر پلتفرمیلیبکوالکتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تهران
-
29.
كاتب مسؤول : غیبی، بهرام ؛ مؤلف : رخشانی، جاوید ؛ میرسعیدی، سید حمیدرضا ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1401 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشهر تهراناعتماد اجتماعیتوانمندسازی منابع انسانیجمعیت هلال احمر
-
30.
مؤلف : مهدی، ماهنوش ؛ جوادی پور، محمد ؛ عشاقی، امید ؛ كاتب مسؤول : دهقانی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»زمستان 1401 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالخدمات آموزشیکارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (119 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- A (14 مقالة)
- الف (12 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- C (9 مقالة)
- ملی (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)