کلمة المفتاح a Mixed Methods study / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Chen، Miner ؛
مجلة:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2020 - Number 33 التصنيف: B/ISC (18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:Task-Based Language Teaching (TBLT)a Mixed Methods studyL2 writing teaching approachChinese secondary teachers of Englishteaching theory and practice
-
2.
كاتب مسؤول : بیک محمدی، مریم ؛ مؤلف : علوی، سید محمد ؛ کیوان پناه، شیوا ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف: الف/ISC (14 صفحة - من 316 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:روش پژوهش ترکیبیارزشیابی یادگیری-محورمهارت خوانشمطالعة ترکیبی متوالی-تبیینیارزشیابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Foreign Language Teaching & Research 1 |
مجلة پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
AssessmentChinese secondary teachers of EnglishL2 writing teaching approachlearning oriented assessmentreading comprehensionsequential explanatory mixed methods studyارزشیابی
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)