کلمة المفتاح Advertising media / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اسداللهی، احسان ؛ مؤلف : حیدری، رضا ؛ اصفهانی، مهدی ؛ نظری، مرتضی ؛
مجلة:علوم حرکتی و رفتاری»تابستان 1400 - شماره 13 (7 صفحة - من 182 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:هوادارانلیگ برتر فوتبالرسانه های تبلیغاتیباشگاه شهرخودرو
-
2.
مؤلف : علیزاده پاسدار، نسرین ؛ جنانی، حمید ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1396 - شماره 34 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 127 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات رسانهایارزش ویژه برند و مشتریان فروشگاههای ورزشی
-
3.
مؤلف : تقی زاده، عالمه ؛ علیمحمدی اردکانی، جواد ؛
مجلة:نگره»بهار 1396 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 80 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کتیبهنوشتارتبلیغات مذهبیمعماری ایرانرسانه تبلیغاتی
-
4.
مؤلف : Taghizade، Aleme ؛ كاتب مسؤول : AliMohammadi Ardekani، Javad ؛
مجلة:International Journal of Applied Arts Studies»Nov – Dec 2016, Volume 1 - Number 1 (15 صفحة - من 7 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:inscriptionPersian ArchitectureReligious PropagandaAdvertising media
-
5.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1393 - شماره 6 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 66 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپوشاک ورزشیتبلیغات رسانه ایبرنددانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)