کلمة المفتاح "Constructive learning environment" / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاه محمدی، نیره ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»تابستان 1401، دوره سوم - شماره 2 التصنيف: ب (20 صفحة - من 611 إلی 630 )
الکلمات المفتاحية:بازیرشد اجتماعیمحیط یادگیری سازنده گرایادگیری همیارانهکودکانرشد اجتماعی کودکاندانشآموزان
-
2.
مؤلف : موسوی، سیده شایسته ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ میر هاشمی، مالک ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1396، سال هشتم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (17 صفحة - من 79 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:هیجان تحصیلیشایستگی تحصیلیمحیط تحصیلی سازاگراهیجانبرازش
-
3.
مؤلف : یمینی، محمد ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مرادی، علی رضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1387 - شماره 12 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (33 صفحة - من 139 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:سبک تفکررویکرد یادگیریبازده یا پیامدهای یادگیریادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی در دانشگاهادراک از محیط یادگیریسبکادراک دانشجویان از محیط یادگیریدانشجویانپیامدهای یادگیریرویکردهای یادگیری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة خانواده درمانی کاربردی 1 |
مجلة پژوهش های کاربردی روان شناختی 1 |
مجلة پژوهش های نوین روانشناختی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)