کلمة المفتاح Consumers' satisfaction / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریفی، زینب ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحة - من 333 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدارزش درک شدههویت اجتماعیفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : Bigdeli Rad، Hamid ؛ كاتب مسؤول : Bigdeli Rad، Vahid ؛
مجلة:space ontology international journal»Winter 2018, Volume 7 - Number 11 التصنيف A+ (Azad University/ISC (7 صفحة - من 9 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitypublic transportationServqual ModelConsumers satisfaction
-
3.
مؤلف : Karami، Masoud ؛ Maleki، Somaye ؛
مجلة:culture and socity in the middle east»Winter 2012 - Volume 2 (26 صفحة - من 17 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:interactivityPerceived valueMciConsumers' satisfactionrecommendation behaviorMTNEase of Use