کلمة المفتاح destination brand image / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
2.
مؤلف : جهاندیده تپراقلو، مینا ؛ زارعی، قاسم ؛ عسگر نژاد نوری، باقر ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند مقصدرضایت از مقصدقصد بازدید مجددتجربه بهیادماندنی گردشگری
-
3.
مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ خانی، سجاد ؛ اجلی، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1393 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 27 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات شفاهیتجربه مشتریتصویر برند مقصدارزش ویژه برند مقصدگردشگریارزش ویژهمقصد گردشگری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)