کلمة المفتاح E-Commerce / (118 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
-
42.
مؤلف : شفیعی شیب ده، فرشته ؛ بهمنی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : نجاتی، مهدی ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (25 صفحة - من 201 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:نظریه نهادیتجارتالکترونیکمحدودیتهای تجارتالکترونیکگسترش تجارتالکترونیکتجارتالکترونیک B2Bشرکای عمده تجاری ایرانتجارت الکترونیکیپذیرش تجارت الکترونیکیتجاریفناوریفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
43.
مؤلف : فرهمند، امیرعباس ؛ پورابراهیمی، علیرضا ؛ شریفی، مانی ؛ كاتب مسؤول : رادفر، رضا ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1400 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 37 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامیتجارت الکترونیکپذیرش فناوریاینترنت اشیاءفین تک
-
44.
مؤلف : قادری، عمید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر و آبان 1400، دوره دوم - شماره 4 (16 صفحة - من 58 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تعدیلیپیوند انگیزه و ترجیحاتتطبیق اولویتهاچارچوب انگیزههای اساسیتجارت الکترونیکتمایل به پرداختانگیزهمحصولWTPMAهمکارانمصرفکنندهتمایل
-
45.
مؤلف : عبدلی، مریم ؛ فلاح نژاد، فرهاد ؛ قجربیگی، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 71 (جلد دهم) (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیفرصتهای رشداجتناب مالیاتینرخ بازده دارایی
-
46.
كاتب مسؤول : Sadrizadeh، Seyed Farid ؛ مؤلف : Ghasemi jahan، Ali ؛ Hashemian Bojnord، Nahid ؛ Alsadat Hashemian، Elahe ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:shopE-commerceSocial communication efficiency social businessE-shopCommercial Social Media
-
47.
مؤلف : Zandi، GholamReza ؛ Mohammad، Mohammad Amin ؛ Yi Dan، Xu ؛ كاتب مسؤول : Torabi، Rezvan ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 16 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:TechnologyInternetE-Commercecustomer satisfactionChinese context
-
48.
مؤلف : Sidik، Morni Hayati Jaafar ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 33 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:TaxE-CommerceMalaysia
-
49.
مؤلف : Noor Hassan Alsulaimany ؛ Abdulaziz Almaktoom ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (6 صفحة - من 293 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:businessOrganizationPerformanceE-CommerceSaudi Arabia
-
50.
مؤلف : کیهان، شهروز ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ صفانیا، علی محمد ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ورزشتجارت الکترونیککسب و کار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (35 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- A (8 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- بین المللی (6 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)